Google-Chrome   З 15 лютого у браузері Google Chrome буде активована власна функція блокування реклами. Функція фільтрації налагоджена так, щоб блокувати найбільш дратівливу рекламу. Тим самим власники сайтів стимулюватимуться відмовитися від використання таких оголошень. При цьому повністю блокувати відображення будь-якої реклами не планується, під ніж підуть лише ті оголошення, які стандартами Coalition for Better Ads визнані неприємними. 

Це реклама на усю сторінку, реклама з автоматичним відтворенням звуку і відео, миготливі оголошення. Ще до фактичного запуску нової функції компанія Google розповіла про те, як вона працюватиме, і про способи повідомлення власників сайтів про наявність небажаної реклами. На настільних системах Google має намір блокувати спливаючу рекламу, великі прилипаючі оголошення, відеоролики з автоматичним відтворенням і звуком, оголошення із зворотнім відліком, які блокують демонстрацію основного контенту. На мобільних пристроях боротися з рекламою планується ще жорсткіше.  Окрім вже вказаних типів реклами додатково планується блокувати оголошення, які відображаються перед завантаженням контенту(незалежно від наявності зворотнього відліку), миготливі анімовані оголошення, повноекранні оголошення і щільно розміщені рекламні оголошення. Оскільки більшість проблематичних оголошень контролюються власниками сайтів, Google розробила процедуру з трьох етапів, яка покликана вплинути на на власників сайтів, де відображаються небажані оголошення. Google оцінюватиме сайти, інформуватиме власників про наявність проблем і надаватиме можливість усунути їх перш, ніж почнеться блокування.

Оцінка сайтів здійснюється на підставі стандартів Coalition for Better Ads. Сайтам привласнюються статуси залежно від рівня відповідності цим стандартам. Власники сайтів зможуть отримати доступ до оцінок за допомогою API. При отриманні поганого рейтингу можлива повторна оцінка після усунення проблем. Якщо ж на сайті буде виявлено велику кількість порушень, і власник сайту ігнорує повідомлення з боку Google, браузер Chrome почне блокувати рекламу на такому сайті через 30 днів.  При цьому користувачі отримуватимуть повідомлення про блокування реклами і за бажання зможуть дозволити її відображення. За словами Google, 42айтов, де спочатку була виявлена дратівлива реклама, надалі усунули порушення і вже відповідають стандартам Coalition for Better Ads.

Джерело: The Verge